Tuesday, May 25, 2010

if (matematica) and (literatura) then viata

”Jumatate din viata ai cincisprezece ani. Apoi intr-o buna zi incepi sa ai douazeci si acesti ani sfarsesc a doua zi. Si vin cei treizeci de ani ai tai si gonesc pe langa tine ca un weekend petrecut intr-o societate placuta. Si inainte de a sti, te gandesti sa ai din nou cincisprezece ani.”

Mai stiti graficele de la functiile sinus(x) si cosinus (x) ? Mi se pare ca asta este traducerea lor in literatura, daca ar fi sa luam in calcul si coordonata timp, ca in cazul literar...totul s-ar transpune si ar lua proportii si mai mari. Am obtine un grafic tridimensional interesant. Am fi toti niste musuroaie sau am lasa niste musuroaie in urma.



M-am vazut obligata sa si explic...asa ca iata si imaginea din mintea mea...

by Simona Hadade

1 comment:

  1. io am o fantezie spatio-tempo-tralala.
    în fanteiza mea se face ca am 32 de ani si reusesc printr-un oarecare tertip metafizic sa fac o inversiune ca sa am iar 23.
    o formalitate domne...
    mai tre să aștept doar pan la 32 de ani ca sa uimesc scena visatorilor spatio-tempo-tralala cu abilitatile mele...

    ReplyDelete