Wednesday, July 28, 2010

dialog inutil

- si daca ploua ?
- anulam tot.
- dar n-am putea...
- tu crezi ca m-am gandit degeaba la planul b? sa stii ca poate pentru tine nu inseamna nimic sa pregatesti toate detaliile unui eveniment dar este foarte greu. doar pentru ca tu nu te ocupi de organizarea a asa ceva, nu inseamna ca e usor.
- dar vroiam doar sa zic...
- ca ar fi interesant sa mergem acolo sa vedem cum ploua...nu toti oamenii vad ceva interesant in orice prostioara.
- dar asculta-ma un moment ! poate e ceva iesit din comun sau cel putin un lucru pe care nu l-a mai facut nimeni.
- si care ar fi ala ?
- sa nu se sperie de ploaie si sa fuga ca lasii in casa la mama, sa stea si sa gaseasca lucrurile pe care le poti face si pe o asemenea vreme...de ce ne-am speria la urma urmei cand nici macar nu trebuie sa stam in bataia directa a ploii ?
- nu sunt de acord, supunem la vot.
- dar suntem doar noi doi.
- atunci gaseste o solutie...eu le-am gasit pe toate celelalte.
- bine atunci hai sa votam.
- hai.
- cine este pentru planul b sa ridice mana
....
- deci unanimitate de voturi: 2 la 0 pentru planul b.


by Simona H.

2 comments:

  1. te rog să îmi spui într-o manieră explicită la cine face trimitere acest text.
    cine sunt cei doi interlocutori?

    ReplyDelete
  2. vrei sa votam daca sa iti spun sau nu ?

    ReplyDelete