Tuesday, December 21, 2010

casa pe pamant sa fie

mie dati-mi strazi pavate, dati-mi cinematograf...asa sunt eu. nu ma pot lipsi de comfortul urban. e la moda acum printre romani sa isi doreasca/viseze sa-si faca o casa, mica - mare, de regula la romani cat mai mare, unde apuca da' pe pamant sa fie, cu o curte mica - mare fiecare dupa posibilitati.
io vreau sa stau in oras, in centrul lui, cu fara curte, fara liniste si fara multe camere in care sa sterg praful in fiecare zi toata saptamana doar ca s-o iau de la capat saptamana viitoare.
io vreau sa simt vibratiile orasului meu duminica dimineata cand ma trezesc si deschid geamul si odata cu razele soarelui navaleste in incapere un miros imbietor de cafea proaspata de la cafeneaua de peste drum. si asa, in papuci de casa si cu parul ciufulit, sa dau o fuga pana acolo sa iau cafeaua, sa ma opresc in fata cafenelei pe banca si sa admir trecatorii care ies, frumos imbracati, duminica la plimbare. si eu sa le zic bine ati venit in locuinta mea in care voi veniti doar duminica cu masinile voastre tocmai de unde v-ati facut casa pe pamant.

in sustinerea spuselor mele va invit sa ascultati urmatoarele versuri...eu ma intorc in locuinta mea alba de la mansarda... pe curand





by Simona H.

No comments:

Post a Comment